mspkiss

Alla inlägg under februari 2013

Av mspkiss - 23 februari 2013 18:37

En ganska gammal videoo men jag lägger ut den ändå :))








ja det var den vet nt om videon funkar men bra att du testade

Av mspkiss - 7 februari 2013 12:17

    Hej!


Ja på msp har jag fått meddelanden om att jag är perfeckt! Men det är jag faktist inte!

Ni behöver nt tro det....


 



















 




Äntligen frågestund! Passa på att fråga!

Av mspkiss - 3 februari 2013 16:18

  Hej!


Jag har en kompis i min gymnastik-grupp här är en länkning till hennes blogg:


www.melissatunc.blogg.se






SÄG TILL I CHATTEN OM DU VILL ATT JAG


LÄNKAR DIN SNYGGA BLOGG:)





  Asså jag älskar den här looken så skulle bli glad om jag fick ngt från önsken:)



ASSÅ JAG VET ATT JAG HAR HATERS MEN OM NI NT GILLAR MIN BLOGG VRF LÄSER NI DEN DÅ!!!?? DET ÄR NT KUL NÄR MAN LOGGAR IN KOLLAR ATT MAN HAR FÅTT EN HAT KOMMENTAR/FRÅGA!! VRF VILL NI HATA MIG!!JAG ÄR OXÅ EN MÄNSKLIG VARELSE JAG ÄR BARA JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FÖRSÖK NT ATT ÄNDRA PÅ MIG JAG ÄR JAG OCH JAG ÄR STOLT ÖVER DET! HUR KAN MAN HATA NGN? LÄGG BARA AV JAG LEDSEN OCH FÖRBANNAD!







men jag skyller nt på er som nt har gjort ngt :)





  

Av mspkiss - 2 februari 2013 19:26

    Hejsan alla läsare jag är tillbaks!




som ni ser har jag en ny header och bakgrund oxå mus! Idag Kmr ju melodifestivalen:))








 









Add Me

Presentation


Hej! Denna Blogg Kommer Att Handla Om Msp! Hoppas Du Läser Denna Blogg Fler Gånger Än 1!♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad Vill Ni Veta?
 Hur Jag Gör Mina Headers
 Hur Jag Fixar Bakgrunden
 Bloggdesign .m.m.
 Hur Man Laddar Upp Bilder
 Hur Man Laddar Upp Videor
 Vad En Frågestund Är

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>
Blinkys

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tiny Finger Point

fallande1

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/site/html.gif
http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/site/html.gif

musen!


Ovido - Quiz & Flashcards