mspkiss

Alla inlägg under mars 2013

Av mspkiss - 31 mars 2013 14:50

Hej Alla Mina Underbara Sötnosar♥

Jag Har Börjat Känna Att Jag Har Kommit Igång Med Bloggen Väldigt Mycket. Förut När Jag Gick In På Bloggen Ville Jag Bara Fixa Med Designen, Men Nu Så Skriver Jag Mkt Mer. 

Förut När Jag Typ Bara Höll På Med Designen Så Läste Flera Min Blogg....Men Nu När Jag Har Börjat Blogga Mer Så Är Det Typ Ingen Som Läser Så Jag Skulle Bli Glad Om Ni Kunde Länka Min Blogg Elr Något. Ställ Gärna Frågor Och Kommentarer.




 






www.mspdaimond.bloggplatsen.se

www.danniiee.bloggplatsen.se

www.dadah.blogg.se

www.fantasims3.bloggplatsen.se

www.simsdeluxe.bloggplatsen.se

www.msp-bloggen.bloggplatsen.se

Jag Läser Fler Blggar Men Jag Har Fått Hjärnsläpp Just Nu.



 

Som Ni Ser Så sitter Jag Fast På Level 10! Kan Ni Hjälpa Mig Att Levla Elr? Ge Mig En Sh Elr Ngt!!
















 

Av mspkiss - 30 mars 2013 11:01

 Glad Påsk På Er Alla!  





  Asså Kolla Vad Lika Dom Är! O.O När Jag Såg Det Höll Jag På Att Garva IHjäl Mig!!Sen Står dom Ju Också Brevid varann!!


HAHAHAHAH Fett Ägig Låt!!    






















 

Av mspkiss - 28 mars 2013 15:12

HEJ ALLA MINA UNDERBARA LÄSARE!!!??
Jag bloggar på Ipaden just nu om ni undrar ......

Av mspkiss - 27 mars 2013 18:17

Hejj!






 


Ja! Jag Har Tänkt Efter Och Tänkte Att Det Skulle Bli Kul Om Ni Kunde Beställa Headers!Men Om Vi Ska Snacka Och Jag Ska Fråga Hur Du Vill Ha Det Osv Så Tar Vi Chatten Privat På Kik Elr Ngt. Men Inte På Msp!För Vi Vill Ju Inte Bli Avstängda :) Så Tryck Här Om Du Vill Ha En Header.



 












Påtal Om Nya Grejer Så Har Jag Tänkt Så Här:  

Det Går Till Så Här: Om Jag Hittar Ngt På Msp Så Visar Jag Det Här Och Förklarar Osv. 

Detta Kanske Är Lite Sent Men Kissy Har Raderat Sin Gubbe. Fast För Länge Sen.

 

Lite suddig Bild Men VBS?





























Det Är Oxå Så Att Jag Ska Börja Med En Serie Kanske Inte Imårn Men Här Är Den:  

Av mspkiss - 26 mars 2013 19:47

 Rubriken säger allt ~ Yb Kanal: Msp Live



Senaste videon:

Av mspkiss - 26 mars 2013 19:13

 


1. På MovieStarPlanet Går Du In På Filmstaden. Sen Art Book.

Där Väljer Du En Färg Som Du Inte Har Någon Stanns På Dig.

 


2. Nu Vet Inte Jag Vad Du Andvänder Men Om Du Har En Vanlig Windows Som Jag Så Tycker Jag Att Du Andvänder Skärmutklippet. Ps: Jag Har En Windows 8.

Men Om Du Har En Pc Så Trycker Du På SysRq PrtSc Ligger Snätt Över Frågetecknet. Sen Går Du In På Paint Och Klickar `` Klistra In ´´ Sen Beskär Du Bilden Så Att Bara Msp Gubben Är Kvar.

   


3. Nu Sparar Du Bilden Och Går In På www.Pixlr.com 

Sen `` Open Pixlr Editor ´´ Efter Det Så Tar Du In Bilden i Pixlr. Nu Orkar jag inte skriva mer så Sees







 

Av mspkiss - 12 mars 2013 18:39

Hejj jag har nt bloggat på väldigt länge men tänktde göra det nu och föressten så är min nya msp-video ute:






Den blev väldigt kort men det ville jag ju ha xB







   












 









 






 








































































 

Av mspkiss - 2 mars 2013 14:33

ASSÅ GUD VILKEN SKULLNAD !

 










Det var bara det jag ville säga

Add Me

Presentation


Hej! Denna Blogg Kommer Att Handla Om Msp! Hoppas Du Läser Denna Blogg Fler Gånger Än 1!♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad Vill Ni Veta?
 Hur Jag Gör Mina Headers
 Hur Jag Fixar Bakgrunden
 Bloggdesign .m.m.
 Hur Man Laddar Upp Bilder
 Hur Man Laddar Upp Videor
 Vad En Frågestund Är

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>
Blinkys

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tiny Finger Point

fallande1

http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/site/html.gif
http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/site/html.gif

musen!


Ovido - Quiz & Flashcards